Saturday 11 August 2012

1 litre of tears...FOR MAMA

Salam to all readers and beautiful bride to be...


these 3 days was a very hectic and tearful day for me..just like the topic..1 litre of tears have been wasted..ohhh ya allah...bantu dan tenang aku dengan segala kesukaran ini..

miza tak nak citer panjang lebar sebab bile ungkit dan sebut..it seems hmmm hanya tuhan je tahu perasaan ini..

the simplest way i can say...miza dah kene tipu for about 2k with my supplier yang penipu besar...kalau ingat balik rasa nak hantar die masuk jail dan neraka...but siapa miza..hmm..semoga allah balas segala perbuatan dia..

i have been so sad and wonder why ade juga manusia sebegini...maybela die memang tak tahu wujudnya syurga dan neraka sebab tuh dia buat..


what ever reason i have to get up..and alhamdullilah i have my mom who help me a lot..

i love her so much and i know no one can beat her love..and no one can replace her place...

dalam kesukaran yang datang...she is the one yang calm and bg miza semangat...takkan ade orang yang mampu buat macam dia buat..

any people can say anything...but yang miza pandang dan akan sayang sampai bila2 is my mom who never give up to help me..

miza sangat2 sedih dan down bukan sebab kene tipu or what...sebab miza tahu..maybe duit tuh bukan milik miza and maybe ada silap yang miza buat pada Allah..maybe tuh adelah teguran yang miza kene ambil berat..

tapi terpaksa menyusahkan my mom...

i'm so sad and so sad menyusahkan dia..

mama time kasih banyak2 even i know you never read this..but i want to know that i love you so much...so that 1 world can know how much i love you...


i have been tearing for nearly 1litre of tears...is because of my mom...not because of me being cheat..

i can pay her back 2x even 100x after this i.allah with my earn as a doctor...tapi untuk balas kasih sayang mama..i dont know what to do...

anyway girls yang nak berniaga...please and please..jujur dan amanah la..never cheat people and never lie...even you take 1 cent in this dunia..allah will asked your responsibility late in akhirah..

for this incident...

i conclude my self as sinner to allah...who always neglect HIM..and i will repent my sin..and may allah see my taubah..

for mama...



even one day...you cant walk by your self..you cant bath for yourself..i will do it all with own hand...all this for you..never gave you to anyone to take care of you...because i love you so much till my last breath in this duniya..

that's all from miza..may this ramadhan..we can learn something...

regards,
dr.miza..

No comments: