Friday, 21 September 2012

Masa yang terlalu pantas

Salam to all readers and beuatiful bride to be..

quick post from me..

arini tak larat utk nak taip panjang lebar...niat di hati nak berkata2 indah..tapi...heee..kemalasan dah tahap bukit..tak bolehla...esok2 la ya...

time fly to fast...

rasa duk umah 3 bulan..cam sebulan jer...minguu depan dah kene gi induksi...owhhh...ya allah permudahkan segala urusan...25-28sept...selamatkan la hambamu ini..biar dapat HO tempat yang di minta...kerisauan hanya allah je tahu...tapi tak mmpu tuk mengadu...

rasa semua benda tak kene..

nak buat tu ini...adehhh..entahla kenapa hati ini....terlalu berat rasa...

ape2 pun..semoga allah mudahkan segalanya...

semalam dapat berita yang entahla hepi pun tidak..nak kecewa pun tak tahu nak kata...

baju nikah akan sampai dalam masa 5 hari..harap2 takda masalah...penat tgu baju ni...

harap after abis induksi..dapatla tgk baju ni..pengubat jiwa yang entah apa perasaan after dapat tahu tempat HO nnt...aduuuhhh...kenapaaa..

sekarang rasa..kenapa la tak mau ikut nasihat dulu...gi je NZ jadi cikgu math...kan senang...hahah..

itula namanye takdir yang allah dh surat...

ok la no time to give up...redha dan redha...be the best..buat yang terbaik..that's it..=)

2 comments:

hdsykn said...

ALL THE BEST sis! :D

miszatie said...

buat yg terbaik yaa...^_^