Showing posts with label ilham. Show all posts
Showing posts with label ilham. Show all posts

Sunday, 8 January 2012

Wedding dress : shalwar kameez yang di islamickan

Salam to all readers and beautiful bride to be..

ok start today and another 3 weeks after this..sume entry miza diutuskan dari temerloh..huhu..cam ape jer..

sebab miza dah balik temerloh semula..so bermula la pengembaraan adventure miza after this...miza tak tahu ape lagi dugaan yang akan miza tempuh...

tapi miza doa...moga allah permudahkan segala urusan miza..

ok malam ni nak share ngan korang nak bagi teaser kat korang skit..tentang wedding dress impian miza..

dah nama pun impian...nak jadi kenyataan tuh..miza belum pasti..huhu..tu kene pujuk mr.irmidrza 100 hari 100 malam..hahah..

after miza abis exam end of posting..end of this month..i will sketch my own design wedding and DIY wedding planner book...i.allah harapnyer takder aral melintang time tuh..

so nak tengok gaya2 impian wedding dress miza..

miza pernah cite kan kat korang kat entry ni..tentang my wedding dream...

so wedding dress miza..miza nak pakai shalwar kameez..yang di islamkan..of course..huhu...sebab selalunya shalwar ni memang sleeveless..huhu...so nak ubah2 skit2..islamickan die dan buat arabian style..huhu..

tak pernah jumpa orang pakai shalwar ni kahwin..huhu..so meh miza pecah tradisi..heheh..

utk mr.irmidrza..miza nak buatkan die..baju yang ala-ala hindi..tapi tuk entry ni tak mau citer sal baju mr.irmidrza..nnt miza citer lain..ari ni kiter citer sal baju miza jer..heheh...

ok jom tengok shalwaar kameez tuh..






miza jatuh cinta dengan sume design yang miza tunjuk ni..so kalu nak tengok miza lukis wedding dress
tunggu akhir bulan ni ok..

sorry this post takder la nak research apekah itu shalwarr kameez...tapi just a teaser for all the bride what my dream wedding dress..=)

ok nite sume..semoga lepas ni hari2 kita penuh dengan senyuman

Monday, 31 October 2011

long way to go

still long way to go..harapnyer dapatla ilham macam mana nak mula..blogwalking di malam hari memang rasa beratla mata..nway..thanks to my dear..sebab give permission nak buat blog camni..huhu..lama ni minta..akhirnyer he couldnt resist my love..hehe..(*sebenarnye tahu die takmau lildr die ni kaco die selalu)
nway he inspired more than anyone else in this world after mama and ayah..even we have our own weakness..we try to accept it as the most precious gift that god give us...

hehe..of course he will be proud and show off..when i said something like this about him...

ok..mata dah berat..sok ada kelas and presentation..i.allah esok will update some more..harapnya dapat la idea camner nak begin the love story...=)