Alhamdullilah hari ni ade 1 berita gembira dan 1 berita sedih...
tapi warning awal2...hari ni tak banyak cerita...just gambar....let the pic tells you the story..heheh..
ok meh tengok 1 yang gembira itu...
my 1st DIY for wedding planner notes dah siap...heheh...and dah bagi rasmi pada mr.irmidrza...die dah pegang heheh...dah cap jari die..huhu..
sebelum pembikinan quiling yang rumit..
budak kecik yang suke tiru aksi kakak die gak...miza tgh dok khusyuk2 buat...die pun mengulung gak...last2 die tunjuk cantik tak kak??..heheh...comel kan tuk 1st timer budak kecik buat..adela seni di situ..
akhirnya cover dah siap..senget2...gara2 terpenyek ngan kertas...sedih betul...
berusaha berfikir camner nak cover comot2 die..
akhirnya
done everything!!
yeay dah rasmi conteng design baju nikah..heheh..
all are my passion
arts & craft
ok berita yang sedihnyer....mr.irmidrza nak gi buat syllabus utk budak engineer dekat port dickson for 4 days..
lamanyer...hmmm...jawabnyer kesepian la diriku kembali...
ok la girls...need to go...sebab miza tengah bakar fruit tart...heheh...and nak buat cinnamon chocolate roll..heheh...
babai sume...semoga berjumpa lagi di hari yang esoknya ok...kalu rajin malam ni post lagi sal fruit tart..hahaha...kalu rajin...huhu





